Technische dienst
Technische dienst
In onze Experience Centers in Den Bosch, Oss en Uden hebben we een volwaardige technische dienst tot je beschikking. Of je nu hulp nodig hebt met hardware, software of upgrades, onze experts staan klaar om je helder en eerlijk advies te geven.
Diagnose en advies
We nemen altijd de tijd om te begrijpen wat er precies aan de hand is. Door dit grondig te onderzoeken, kunnen we je een nauwkeurige schatting geven van de tijd die nodig is om het probleem op te lossen. Op deze manier streven we ernaar onverwachte kosten te minimaliseren. We hechten veel waarde aan transparantie, zodat jij altijd op de hoogte bent van wat er speelt. Het starttarief dat we hanteren voor de diagnose vind je onderaan deze pagina.
Soms is het simpelweg verstandiger om afscheid te nemen van je apparaat en te overwegen een nieuwe aan te schaffen. Als dat het geval is, zullen we dit eerlijk met je bespreken. Ook PC's, laptops, tablets en smartphones hebben een houdbaarheidsdatum. Wanneer die is verstreken, is het vaak slimmer om geen tijd en geld meer te investeren in dat apparaat. We geven je graag het juiste advies dat past bij jouw situatie.
Onze diensten
Van probleemoplossing en virusverwijdering tot het instellen van jouw draadloos thuisnetwerk, schermvervanging of upgraden van jouw game PC - wij bieden diverse reparatie, installatie en computeronderhoudsdiensten. Hieronder zie je enkele services die we bieden.
Staat de service waar jij naar op zoek bent hier niet tussen? Geen probleem, waarschijnlijk kunnen we je alsnog verder helpen, neem hieronder contact met ons op!
Computeronderhoud
- Computerprobleem oplossing
- Virus en spyware verwijdering
- Software opschonen
- Stofvrij maken
- Back-up maken
Installatie services
- Instellen draadloos thuisnetwerk
- Instellen van e-mail
- Antivirus installatie
- (her)installatie Windows
Inbouw en upgrades desktop/ laptop
- Videokaart upgraden
- Processor upgraden
- Geheugen uitbreiden
- Opslagruimte uitbreiden
- Voeding vervangen
- DVD-brander inbouwen
- Laptop-adapter vervangen
- Laptop-scherm vervangen
Benieuwd naar de tarieven?
Reparaties
Bij ons kun je rekenen op deskundige reparaties voor laptops, tablets en smartphones van verschillende merken. Of het nu gaat om Apple, Samsung, HP, Dell of een ander merk, onze ervaren technici staan klaar om jouw apparaat te repareren.
Onze focus ligt op openheid over kosten en kwaliteit, zonder gedoe. Vertrouw op ons voor een snelle reparatie.
Asus gecertificeerd reparateur
Al meer dan 15 jaar zijn wij gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van Asus Notebooks, Desktops en All-in-One PC's. Met trots kunnen wij vermelden dat wij een gecertificeerd Asus Repair Center zijn. Dit betekent dat wij in 90% van de gevallen garantieproblemen in onze eigen technische dienst kunnen oplossen. Hierdoor hoef je jouw apparaat nooit lang te missen. Bij Levix begrijpen we de waarde van jouw apparaten en zorgen wij ervoor dat ze snel weer operationeel zijn.
Verzekering en schaderapporten
Is je apparaat kapot door een ongeluk, waterschade of een blikseminslag? Geen zorgen! Voor veel gevallen ben je verzekerd. Wij voeren een grondig onderzoek uit op jouw desktop, laptop of tablet waarna jij een gedetailleerd rapport ontvangt inclusief kostenplaatje.
Dit rapport kun je gebruiken om, indien mogelijk, de geleden schade te verhalen bij jouw verzekering. De tarieven voor rapport zijn afhankelijk van het apparaat en vind je onderaan deze pagina
Tarieven
Tarieven
Service Prijslijst
Service | Prijs (EUR) |
---|---|
Installatie / upgraden / verwijderen software | 27,50 |
Inbouwen / upgraden hardware | 27,50 |
Herinstallatie | 95,- |
Herinstallatie inclusief backup (tot 100GB) | 165,- |
DC Jack vervangen (excl. kosten DC jack) | 115,- |
Laptop scherm vervangen (excl. prijs scherm) | 105,- |
Opschonen (software, malware, virussen) | 95,- |
Expertise / schade rapport desktop | 79,99 |
Expertise / schade rapport laptop | 79,99 |
Wachtwoord verwijderen | 49,99 |
Datarecovery | Neem contact met ons op |
Prijs (EUR) | |
---|---|
Starttarief inclusief diagnose | 35,- |
Balietarief (per kwartier) | 19,99 |
Uurtarief (bij u thuis of op onze technische dienst) | 79,99 |
Starttarief inclusief probleemdiagnose: €35,-
Gedurende deze tijd streven we ernaar om je advies te geven, een eerlijke beoordeling van het probleem te geven of zelfs het probleem op te lossen.
In gevallen waarin het probleem complex is of niet op afstand kan worden opgelost, zoeken we naar alternatieve oplossingen.
Dit kan betekenen dat je ons in een van onze fysieke vestigingen kunt bezoeken of dat je thuis hulp kunt aanvragen.
Opstellen van het verzekeringrapport: € 45 - € 79,99
Hulp op afstand
Wanneer je er zelf niet uitkomt en je hebt onze hulp nodig ben je natuurlijk altijd welkom in een van onze filialen. Soms is het handiger om onze hulp of afstand in te schakelen. Wij kijken dan via onze software met u mee. Superhandig. Op rustige dagen kom je binnen een uur met ons in contact. Op drukkere dagen kan dit iets langer duren.