- Over Levix
- Diensten
- Klantenservice
- Vestigingen
- Business ICT
Ben je niet volledig tevreden met onze producten of onze diensten?
Wij vinden het belangrijk dat je een positieve ervaring hebt over de producten en diensten die wij leveren. Ben je ontevreden over een product of dienst van Levix? Dan horen wij dat graag!
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Daar zijn wij ons bewust van. Jij als klant hoeft hier echter nooit de nadelige gevolgen van te ondervinden. Daarom zetten wij ons in om eventuele fouten, beschadigingen of andere klachten zo snel mogelijk op te lossen. Afhankelijk van de situatie zullen wij jou per mail of telefonisch op de hoogte brengen, een passende oplossing bieden en deze met jou bespreken.
Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie!
Ben je niet volledig tevreden met onze producten of onze diensten?
Wij vinden het belangrijk dat je een positieve ervaring hebt over de producten en diensten die wij leveren. Ben je ontevreden over een product of dienst van Levix? Dan horen wij dat graag!
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Daar zijn wij ons bewust van. Jij als klant hoeft hier echter nooit de nadelige gevolgen van te ondervinden. Daarom zetten wij ons in om eventuele fouten, beschadigingen of andere klachten zo snel mogelijk op te lossen. Afhankelijk van de situatie zullen wij jou per mail of telefonisch op de hoogte brengen, een passende oplossing bieden en deze met jou bespreken.
Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie!
Wat is onze klachtenprocedure?
Klachten bieden ons de kans om onze producten en diensten continu te verbeteren. Heb je een klacht? Laat het ons weten! We nemen elke klacht serieus en zorgen voor een snelle en zorgvuldige afhandeling. Afhankelijk van de aard en ernst van de klacht nemen we zo snel mogelijk contact met je op, telefonisch of via e-mail. We houden je op de hoogte van de voortgang, bieden een passende oplossing aan en bespreken deze met je.
Bel of mail naar de servicebalie voor algemene klachten:
E-mail: Geffen@levix.nl Tel: 073 534 1325
Bel of mail naar de afdeling 'webshop' voor klachten met betrekking tot producten:
E-mail: Webshop@levix.nl Tel : 073 303 0601
Wat is onze klachtenprocedure?
Bel of mail naar de afdeling 'webshop' voor klachten met betrekking tot producten:
Niet tevreden met je product?
Niet tevreden met je aankoop? Geen probleem! Via onze retourenpagina kun je eenvoudig een retour regelen. Je hebt na ontvangst van je product 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Is je product defect en valt het nog binnen de garantieperiode van 2 jaar? Dan raden wij aan om rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant. Dit bespaart tijd, moeite en onnodige kosten.
Niet tevreden met je product?
Niet tevreden met je aankoop? Geen probleem! Via onze retourenpagina kun je eenvoudig een retour regelen. Je hebt na ontvangst van je product 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Is je product defect en valt het nog binnen de garantieperiode van 2 jaar? Dan raden wij aan om rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant. Dit bespaart tijd, moeite en onnodige kosten.
Geschillencommissie
Het kan zijn dat je het niet eens bent met de oplossing voor je klacht. In dat geval kun je dit voorleggen aan de Geschillencommissie:
Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
Geschillencommissie
Het kan zijn dat je het niet eens bent met de oplossing voor je klacht. In dat geval kun je dit voorleggen aan de Geschillencommissie:
Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform