Klachten
Een klacht indienen doe je in 5 simpele stappen:
1. Ga naar ons contactformulier
Dan weten wij precies waarom het gaat en kunnen we naast het starten van een intern onderzoek gericht contact opnemen.2. Vul je gegevens in
3. Geef het onderwerp aan
Dan komt de klacht direct bij de juiste afdeling terecht.
4. Omschrijf beknopt maar volledig je klacht
Wanneer de klacht in een keer helder is kunnen we direct beginnen aan het proces van het vinden van een passende oplossing.
5. Benoem een mogelijke oplossing
Wij zijn enorm geholpen met een indicatie van een voor jou passende oplossing.Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Daar zijn wij ons bewust van. Daarom nemen wij het oplossen van fouten, beschadigingen of andere klachten altijd binnen één werkdag in behandeling. Afhankelijk van de situatie zullen wij jou per mail of telefonisch op de hoogte brengen, een passende oplossing aandragen en deze met je bespreken.
Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Toch nog oneens met de geboden oplossing?
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).