- Over Levix
- Diensten
- Klantenservice
- Vestigingen
- Business ICT
Jouw rechten bij een defect product
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je als consument redelijkerwijs mag verwachten.
Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie is een aanvulling op de wettelijke garantie en doet daar niets aan af.
Als er binnen een redelijke termijn gebreken optreden die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik of externe factoren, heb je recht op kosteloze reparatie, vervanging of (gedeeltelijke) terugbetaling. De exacte termijn en oplossing hangen af van de verwachte levensduur van het product.
Jouw rechten bij een defect product
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je als consument redelijkerwijs mag verwachten.
Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie is een aanvulling op de wettelijke garantie en doet daar niets aan af.
Als er binnen een redelijke termijn gebreken optreden die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik of externe factoren, heb je recht op kosteloze reparatie, vervanging of (gedeeltelijke) terugbetaling. De exacte termijn en oplossing hangen af van de verwachte levensduur van het product.
Voorkom zorgen met het Serviceplan!
Je hebt standaard 2 jaar fabrieksgarantie, maar deze dekt geen schade door eigen toedoen, slijtage of softwareproblemen.
Met het Levix Serviceplan ben je al vanaf € 3 per maand verzekerd tegen onverwachte kosten. Je kunt niet alleen je volgende aankoop, maar ook je huidige apparaten verzekeren!
Voorkom zorgen met het Serviceplan!
Je hebt standaard 2 jaar fabrieksgarantie, maar deze dekt geen schade door eigen toedoen, slijtage of softwareproblemen.
Met het Levix Serviceplan ben je al vanaf € 3 per maand verzekerd tegen onverwachte kosten. Je kunt niet alleen je volgende aankoop, maar ook je huidige apparaten verzekeren!
Defect binnen 2 jaar garantie?
Dan kun je je apparaat kosteloos laten repareren, vervangen of een terugbetaling ontvangen. Om dit zo snel mogelijk te regelen, raden we aan om direct contact op te nemen met de fabrikant. Zij bieden een ophaal- en retourservice, waarbij het product bij je thuis wordt opgehaald. Dit is de snelste en meest efficiënte oplossing, waarmee je tijd, moeite en eventuele extra kosten bespaart.
Neem hieronder eenvoudig contact op met de fabrikant.
Defect binnen 2 jaar garantie?
Dan kun je je apparaat kosteloos laten repareren, vervangen of een terugbetaling ontvangen. Om dit zo snel mogelijk te regelen, raden we aan om direct contact op te nemen met de fabrikant. Zij bieden een ophaal- en retourservice, waarbij het product bij je thuis wordt opgehaald. Dit is de snelste en meest efficiënte oplossing, waarmee je tijd, moeite en eventuele extra kosten bespaart.
Kom je er niet uit met de fabrikant?
Geen probleem, wij staan altijd klaar om je verder te helpen! Stuur in dit geval een e-mail naar:
Of neem contact op via:
Kom je er niet uit met de fabrikant?
Geen probleem, wij staan altijd klaar om je verder te helpen! Stuur in dit geval een e-mail naar:
Of neem contact op met: