Garantie & defecten
Garantie & defecten
Wettelijke garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Als er binnen deze twee jaar gebreken optreden die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik of externe factoren, heb je recht op kosteloze reparatie, vervanging of terugbetaling van het product.
Je product aanmelden voor reparatie?
Laptop verzekeren
Je ontvangt 2 jaar fabrieksgarantie. Schade door eigen toedoen, gebruiksslijtage of software valt echter niet onder deze garantie.
Gelukkig kun je je hiertegen verzekeren! Dit kan vooralsnog alleen in een van onze vestigingen. Bezoek één van onze Experience Centers om je laptop te verzekeren.
Laptop verzekeren
Je ontvangt 2 jaar fabrieksgarantie. Schade door eigen toedoen, gebruiksslijtage of software valt echter niet onder deze garantie.
Gelukkig kun je je hiertegen verzekeren! Dit kan vooralsnog alleen in een van onze vestigingen. Bezoek één van onze Experience Centers om je laptop te verzekeren.
Heb je een defect aan je apparaat binnen de 2 jaar fabrieksgarantie?
Om ervoor te zorgen dat het zo snel mogelijk gerepareerd wordt, raden we je aan om direct contact op te nemen met de fabrikant. Ze bieden een ophaal- en retourgarantie, waarbij ze het product thuis komen ophalen, wat de snelste oplossing voor het probleem kan bieden. Dit bespaart tijd, moeite en extra kosten voor het retourneren van het product.
Kom je er niet goed uit met de fabrikant?
Geen probleem, wij staan altijd klaar om je verder te helpen! Stuur in dit geval een e-mail naar:
Of neem contact op via: